Babil.com | Ad.

by - Şubat 25, 2016

Merhaba! 
Blogumu güncel tutmam lazım biliyorum ama... Üşengeçlik seviyem çok yüksek :D
Neyse...
Instagram'daki Babil tanıtımlarını görünce "Bu nedir?" diyip ben de Babil ile iletişime geçtim ve sağolsunlar beni geri çevirmediler. Buradan Gözde Pehlivantürk'e çok teşekkür ederim :)

Bir kaç gün önce de kargom geldi. Çok şaşırdım çünkü bu kadar çabuk gelmesini beklemiyordum. 

İçinde, Arka Kapak Şubat 2016 sayısı ve not defteri, Ken Kesey'in yazdığı Guguk Kuşu adlı kitap ve filli kitap kılıfı vardı. 

Daha önce edebiyat dergisi okumadım. Bu sevmiyorum anlamına gelmiyor sadece alıp okumuşluğum yok. Ama Arka Kapak'ı mutlaka okuyacağım. Gördüğüm kadarıyla yazar kadrosu çok iyi.


Guguk Kuşu kitabını da daha önce duymamıştım. Duyduğum başka Guguk Kuşu kitabı var bakınız; Guguk Kuşu Robert GALBRAITH 

Ama bu benim cahilliğimden kaynaklanıyormuş. Çünkü kitabın filmi de varmış ve bayağı güzel yorumlar okudum film/kitap ile ilgili. Tabii önce kitabını okuyacağım sonra filmini izleyeceğim. 


Bahsedeceklerim galiba bu kadar, tekrar Babil.com'a teşekkür ederim :) Bahsettiğim şeyleri Babil.com'da rahat bulabilmeniz için aşağıya linlerini koyacağım :)

Arka Kapak Sayı-5 (Şubat 2016) : http://www.babil.com/urun/arka-kapak-sayi-5-kitabi

Beğenebileceğin Gönderiler

3 yorum

  1. Defter kılıfları çok tatlı gerçekten, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Youtubedan takip ediyordum ama instagramda blogun oldugunu da gordum. Ne guzel. ^^
    Yaziyla alakasiz yorum birakanlara sinir olurum genelde, o yuzden yaziyla alakali kismi da yazayim, o da; babil.com'dan hic alisveris yapmadigimi fark ettigim olacak..
    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  3. Youtubedan takip ediyordum ama instagramda blogun oldugunu da gordum. Ne guzel. ^^
    Yaziyla alakasiz yorum birakanlara sinir olurum genelde, o yuzden yaziyla alakali kismi da yazayim, o da; babil.com'dan hic alisveris yapmadigimi fark ettigim olacak..
    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil

Abone Ol: